مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:102021-11-30سياسي

امروز تکلیف شهردار زنجان مشخص می شود


جلسه تعیین تکلیف شهرداری زنجان امروز (9 آذرماه) در وزارت کشور برگزار و بعد از اعلام نتیجه موارد به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: جلسه تعیین تکلیف شهرداری زنجان امروز (9 آذرماه) در وزارت کشور برگزار و بعد از اعلام نتیجه موارد به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

منصور مرادلو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امیدواریم نتیجه جلسه سریع تر به اعضای شورای اسلامی شهر زنجان ابلاغ شود تا تکلیف خود را در این رابطه بدانیم و در صورت تایید نشدن بر روی گزینه های دیگر متمرکز شویم.

البته نظر اعضا به عباس راشاد است ولی در صورت تایید نشدن، قطعاً به دنبال فردی شایسته برای تصدی این پست در اسرع وقت خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه پس از روی کار آمدن شورای ششم، اقدامات خوبی در راستای پیشرفت پروژه های شهری انجام شده است، تصریح کرد: پیشرفت خوب پروژه سبزه میدان و معبر پادگان نمونه بارز این اقدامات است.

برنامه ما این استفاده از همه ظرفیت های موجود استفاده کنیم تا هر چه زودتر سبزه میدان و معبر مهم پادگان بازگشایی و به سرانجام برسد.

این عضو شورای اسلامی شهر در ادامه در مورد احتمال رد شدن شهردار منتخب توسط وزارت کشور، گفت: اگر این اتفاق بیفتد شورا وارد مراحل بعدی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز تکلیف شهردار زنجان مشخص می شود

امروز تکلیف شهردار زنجان مشخص می شود