مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:102021-11-30سياسي

هشدار قالیباف به وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه


رییس مجلس شورای اسلامی گفت که وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه تا پایان آدر مکلف هستند تا اعتبارات اشتغال زایی را در اختیار استانها قرار دهند.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و بعد از بررسی گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق توبید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در خصوص نحوه اجرایی بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور گفت: کمیسیون برنامه و تلفیق بودجه مجلس مصوباتی درباره اشتغال زایی داشت، با توجه به نام گذاری امسال باید تولید، اشتغال و محرومیت زدایی را جدی پیگیری کنیم.

وی گفت: تبصره 18 بودجه در سال 98 و 99 عملکرد کمتر از 10 درصد داشته است که ما با اصلاحات مشکل آن را در بودجه 1400 حل کردیم، طبق توضیحات آقای حسینی رییس کمیسیون ویژه و اعضای کمیسیون برنامه، منابع را به سمت کارآفرینی و اشتغال با اولویت استانهای محروم هدایت کردیم و این به اضافه 32 هزار میلیاردی است که اعتبارات پایدار شده است و در بودجه آمده که باید اعتبارات سالهای قبل هم به این موارد اضافه شود و نزد بانکها باقی بماند و ضمن حرکت در مسیر تولید بروکراسی هم کاهش یابد.

ما مانع زدایی و شقاف سازی کردیم.

رییس مجلس گفت: وقتی درباره این بند از بودجه از سازمان برنامه و بودجه سوال کردم گفتند مجلس حواسش نبوده و به جای اینکه اجرای این بند را به سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قالیباف به وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه

هشدار قالیباف به وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه