مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:552021-11-30اقتصادي

کتاب هایی درباره کرونا و حقوق بشر برای کودکان


«از پنجره اتاقم» ترجمه محمدمهدی سیدناصری، «حقوق فردی من» و «حقوق اجتماعی من» نوشته طاهره شاه محمدی و «حمایت از حقوق زنان و کودکان از منظر حقوق بین الملل بشردوستانه» نوشته ابراهیم مشهدی و محمدمهدی سیدناصری راهی بازار شده اند.

- از پنجره اتاقم ترجمه محمدمهدی سیدناصری، حقوق فردی من و حقوق اجتماعی من نوشته طاهره شاه محمدی و حمایت از حقوق زنان و کودکان از منظر حقوق بین الملل بشردوستانه نوشته ابراهیم مشهدی و محمدمهدی سیدناصری راهی بازار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از پنجره اتاقم با نویسندگی و تصویرگری ژو بای با ترجمه محمدمهدی سیدناصری و با بازنویسی طاهره شاه محمدی در 24 صفحه مصور با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 18 هزار تومان در کتاب های قاصدک (واحد کودک و نوجوان موسسه نشر و تحقیقات ذکر) برای گروه سنی ب (کودکان بالای 5 سال) منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: کودکان دنیا را از دیدگاه خود می بینند؛ بی شک اکنون که همه کودکان از آسیا تا اروپا، آمریکای شمالی تا آمریکای جنوبی و آفریقا در تجربه ای مشترک، فصل جدید از زندگی را می گذرانند و به خاطر شیوع کرونا در خانه حبس شده اند، نگرانی های مشترکی هم دارند.

این کتاب به تجربه مشترک کودکانی که از دوستان و مدرسه شان دور شده اند و نگران خود و اطرافیانشان هستند، می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب هایی درباره کرونا و حقوق بشر برای کودکان

کتاب هایی درباره کرونا و حقوق بشر برای کودکان