مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:302021-11-30اقتصادي

تعویض کاغذ باطله با لوازم التحریر، طرحی که مردم مهر تأیید زدند


طرح تعویض کاغذ باطله با لوازم التحریر با استقبال مردم اردبیل مواجه شده است طوری که می توان مدعی شد که این طرح به نوعی فرهنگ ساز شده است.

- ایسنا/اردبیل طرح تعویض کاغذ باطله با لوازم التحریر با استقبال مردم اردبیل مواجه شده است طوری که می توان مدعی شد که این طرح به نوعی فرهنگ ساز شده است.

مجری طرح تعویض کاغذ باطله با لوازم التحریر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پاییز سال 98 این طرح را با برگزاری نمایشگاه خیابانی آغاز کردیم و امروز بعد از حدود 2 سال مردم با این طرح آشنا شده اند و هر روز مردم از اقشار مختلف کاغذ باطله آورده و با لوازم التحریر و کتاب تعویض می کنند.

بهرام شاهدوست با بیان اینکه حامی اصلی این طرح علی حسن زاده دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) اردبیل است که اگر حمایت های وی نبود، سنگ اندازی های پیشروی این طرح خیلی بیشتر می شد، تصریح کرد: استقبال بی نظیر مردم سبب شده است که همچنان این طرح را در نمایشگاه کتاب ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: در قبال کتاب ها و کاغذ باطله اهدا شده اعتبار به مردم می دهیم که می توانند به اندازه همان اعتبار از نمایشگاه کتاب یا لوازم التحریر بخرند.

به گفته شاهدوست، درصورتی که کتاب های داده شده مردم قابل استفاده باشد، آن را به افراد نیازمند اهدا می کنند تا بتوانند از آنها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض کاغذ باطله با لوازم التحریر، طرحی که مردم مهر تأیید زدند

تعویض کاغذ باطله با لوازم التحریر، طرحی که مردم مهر تأیید زدند