مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:052021-11-30اقتصادي

هزینه قبض گاز مشترکان بدمصرف سه تا چهاربرابر گران خواهد شد


مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: هزینه قبض مشترکان بدمصرف که تعرفه مصرف گاز آن ها در پله یازدهم و دوازدهم قرار می گیرد، نسبت به گذشته 3 تا 4 برابر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: به موجب آیین نامه اجرایی مربوط به تعیین تعرفه های مصرف گاز در دوره سرمای سال 1400، نرخ تعرفه های مصارف خانگی از تاریخ یکم آذر ماه لازم الاجراست، هم چنین ماه های سرد سال نیز از تاریخ 16 آبان لغایت 31 فروردین ماه هرسال تعیین می شود.

وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه، هزینه قبض مشترکان بدمصرف که تعرفه مصرف گاز آن ها در پله یازدهم و دوازدهم قرار می گیرد، نسبت به گذشته 3 تا 4 برابر خواهد شد.

وی افزود: نرخ گازبهای صنعتی از ابتدای سال جاری 10 درصد نرخ خوراک تحویلی به پتروشیمی ها و به صورت ماهیانه از طرف شرکت ملی گاز ابلاغ و محاسبه می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پایان اظهار کرد: در بخش خانگی بر اساس مصوبه جدید هیئت وزیران، جدول 12 پلکانی برای تعرفه گاز تعیین شده که 3 پله اول بدون تغییر در تعرفه گاز هستند و از پله 4 تا 12، مبلغ گازبهای هر پله 40 درصد نسبت به قبل اضافه می شود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه قبض گاز مشترکان بدمصرف سه تا چهاربرابر گران خواهد شد

هزینه قبض گاز مشترکان بدمصرف سه تا چهاربرابر گران خواهد شد