مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:252021-11-30اقتصادي

رهاسازی 7.5 میلیون قطعه بچه ماهی در منابع آبی آذربایجان غربی


مدیرکل شیلات و آبزیان آذربایجان غربی گفت: مرکز بازسازی ذخایر ژنتیکی آبزیان شهید کاظمی شهرستان پلدشت به عنوان یکی از قطب های مهم تولید آبزیان در ایران به شمار می آید.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل شیلات و آبزیان آذربایجان غربی گفت: مرکز بازسازی ذخایر ژنتیکی آبزیان شهید کاظمی شهرستان پلدشت به عنوان یکی از قطب های مهم تولید آبزیان در ایران به شمار می آید.

محمدباقر قریشی در گفت و گو با ایسنا از رهاسازی 7.

5 میلیون قطعه بچه ماهی در منابع آبی استان طی سال جاری خبر داد و در ادامه گفت: با رهاسازی انواع بچه ماهیان استخوانی تولید شده در مرکز بازسازی ذخایر ژنتیکی آبزیان شهید کاظمی شهرستان پلدشت آبزی پروری در منابع آبی شمال غرب کشور رونق روز افزونی یافته است.

وی ادامه داد: مرکز بازسازی ذخایر ژنتیکی آبزیان شهید کاظمی شهرستان پلدشت، بزرگترین مرکز تکثیر و پرورش بچه ماهیان استخوانی شمال غرب کشور و یکی از قطب های مهم تولید آبزیان در ایران به شمار می آید.

مدیرکل شیلات آذربایجان غربی با بیان اینکه در این مرکز کار تکثیر از انتخاب مولد شروع و بعد از تولید لارو در این استخرها پرورش می یابد، گفت: به برکت وجود مرکز تکثیر و پرورش شهید کاظمی پلدشت این استان حدود 15درصد از آبزیان منابع آبی کشور را تولید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 7.5 میلیون قطعه بچه ماهی در منابع آبی آذربایجان غربی

رهاسازی 7.5 میلیون قطعه بچه ماهی در منابع آبی آذربایجان غربی