مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:202021-11-30سياسي

موسسه احیا؛ مرکزی برای پاسخ گویی به شبهات مردم در همدان


مدیر موسسه اعتقادی احیا در همدان گفت: در این مجموعه به صورت ویژه و اختصاصی به پاسخ گویی به شبهات اعتقادی مردم همدان می پردازیم.

- حجت الاسلام علی نقی مدیر موسسه اعتقادی احیا در همدان در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: در این مجموعه به صورت ویژه و اختصاصی به پاسخ گویی به شبهات اعتقادی مردم همدان می پردازیم.

وی با بیان اینکه فارغ التحصیلان حوزوی رشته کلام و عقاید در سال 1390 به جهت نیازی که در استان احساس کردند اقدام به تأسیس این مؤسسه کردند، افزود: این مؤسسه با این نام و اهداف فقط در استان همدان راه اندازش شده و گستره فعالیت های آن شامل شهرستان های همدان نیز می شود.

علی نقی درباره روند فعالیت این موسسه گفت: فعالیت ها در حیطه مسائل اعتقادی است، چراکه ضعف اعتقادی موجب تزلزل در مقام عمل می شود و عقیده قوی و متقن، انگیزه بخش اعمال درست است از این رو تصمیم بر فعالیت در حوزه و در مسائل اعتقادی گرفته شد.

وی درباره اهداف موسسه اعتقادی احیا گفت: آموزش مبانی اعتقادی و فکری اسلام، پاسخگویی به شبهات و سؤالات اعتقادی و تقابل علمی با فرقه های انحرافی از جمله اهداف این مؤسسه است.

مدیر مؤسسه اعتقادی احیا اشاره ای به دستاوردهای این مؤسسه داشت و گفت: برگزاری دوره های آموزش عقاید برای جوانان همچون طلاب، دانشجویان و عموم مردم گذاشته شده باعث ارتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه احیا؛ مرکزی برای پاسخ گویی به شبهات مردم در همدان

موسسه احیا؛ مرکزی برای پاسخ گویی به شبهات مردم در همدان