مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 04:552021-11-30ورزشي

برگزاری دومین مرحله دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در کردستان


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری دومین مرحله از دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران به صورت مجازی در استان کردستان خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری دومین مرحله از دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران به صورت مجازی در استان کردستان خبر داد.

مجید آوج، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی استان کردستان در دو مرحله برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات مناظره دانشجویی 11 تیم از دانشگاه های مختلف سطح استان کردستان حضور داشتند، افزود: از این تعداد شش تیم موفق به حضور در مرحله دوم مسابقات مناظره دانشجویی استان کردستان راه یافتند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: در این مرحله تیم های دانشجویان دانشگاه های کردستان، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده فنی یزدان پناه با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه دومین مرحله دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی، روز دوشنبه هشتم آذرماه به صورت مجازی برگزار شد، ادامه داد: در این مرحله تیم های ئاشتی و بوژان دانشگاه کردستان به عنوان موافق و مخالف در مورد گزاره رواج شبکه های اجتماعی بنیان خانواده را سست کرده ای به نقد و برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین مرحله دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در کردستان

برگزاری دومین مرحله دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در کردستان