موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 22:302021-11-29فرهنگي

چیزی که تبلیغ کتاب را بی فایده می کند


حسین تولایی که معتقد است تبلیغ کتاب باید انجام شود تا به تولید آن برسیم، می گوید: وقتی ناشران و کتابفروشی ها حمایت نمی شوند، تبلیغ کتاب هم خیلی فایده ای ندارد.

- این شاعر کودکان و نوجوانان در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تبلیغ کتاب ها و کتابخوانی در رسانه ها و تبلیغات شهری به خصوص برای مخاطبان نوجوان اظهار کرد: شرایط تبلیغ کتاب نسبت به سال های گذشته بهتر شده است؛ منتها هنوز خیلی به شرایط ایده آل نزدیک نیست و خیلی از آن فاصله دارد.

او همچنین با بیان این که تبلیغ کتاب باید در رسانه های عمومی مثل تلویزیون بیشتر از این ها باشد، گفت: تبلیغ کتاب در واقع فرآهم کردن شرایط دسترسی به کتاب است.

هر چقدر هم که کتاب را تبلیغ کنند، اگر برای خانواده و مخاطب دسترسی به آن وجود نداشته باشد یا دسترسی خوبی نباشد، فایده ندارد.

به نظرم، یکی از همین راه های دسترسی، حمایت از شغل کتابفروشی و کتابفروشان است.

حسین تولایی افزود: اکنون چقدر تمایل برای سرمایه گذاری در کتابفروشی وجود دارد؟! چه بسا آن هایی هم که فعالیت می کردند، بنا به شرایط جمع کردند.

چون در کتابفروشی بحث اقتصاد مهم است.

وقتی ناشران و کتابفروشی ها حمایت نمی شوند، تبلیغ کتاب هم خیلی فایده ای ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیزی که تبلیغ کتاب را بی فایده می کند

چیزی که تبلیغ کتاب را بی فایده می کند