موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:102021-11-29بين الملل

استاد دانشگاه تهران: غربی ها در رسیدن به توافق با ایران جدی نیستند


استاد دانشگاه تهران با اشاره به یادداشت مشترک وزرای خارجه انگلیس و رژیم صهیونیستی، آن هم یک شب قبل از برگزاری مذاکرات در وین گفت: این ها حاکی از آن است که غربی ها در رسیدن به توافق با ایران جدی نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در آستانه آغاز مذاکرات ایران و گروه 1+4 برای رفع تحریم های آمریکا، وزرای خارجه به هم نزنند؟ این تحلیلگر مسائل آمریکا به اوضاع آمریکا اشاره کرد و درباره بحث تضمین ها و همچنین رفع تحریم ها گفت: به گفته بسیاری از صاحبنظران داخلی آمریکا، اگر همین امروز یک انتخابات برگزار شود ترامپ رای می آورد نه بایدن، چون محبوبیت بایدن کاهش یافته و صحبت جدی است که یک سال دیگر کنگره به دست جمهوریخواهان خواهد افتاد و 2024 ترامپ کاندید می شود و احتمال رای آوردن آن جدی است.

  موسوی ادامه داد: حالا با توجه به این شرایط آیا یک شرکت خارجی حاضر است در ایران سرمایه گذاری کند؟ وی گفت: برخلاف این جو رسانه ای که دو سه روز گذشته غربی ها به وجود آوردند، این خودشان هستند که موضع سرسختانه ای گرفته اند نه ایران.

آنها از الان فضای عمومی را آماده می کنند که اگر مذاکرات شکست خورد، تقصیر را به گردن ایران بیندازند.

  انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه تهران: غربی ها در رسیدن به توافق با ایران جدی نیستند

استاد دانشگاه تهران: غربی ها در رسیدن به توافق با ایران جدی نیستند