مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-29بين الملل

پشت پرده دیدار فرمانده مزدوران در ساحل غربی یمن با صهیونیست ها


فرمانده نیروهای موسوم به «گارد جمهوری» در ساحل غربی یمن، اخیرا در قاهره، در راستای هدف تل آویو مبنی بر کنترل دروازه جنوبی دریای سرخ، با مقامات صهیونیست دیدار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طارق محمد عبدالله صالح عفاش فرمانده نیروهای موسوم به گارد جمهوری در ساحل غربی در قاهره صورت گرفته است.

به گفته این منبع، این نخستین دیدار طارق صالح و مقامات صهیونیستی نیست بلکه وی پیشتر نیز با هماهنگی امارات، با صهیونیست ها در ابوظبی، اتیوپی و جزیره میون یمن دیدارهایی داشته است.

این منبع بعید ندانست که این دیدارها درباره نقش طارق صالح در سواحل غربی باشد، جایی که رژیم صهیونیستی به دنبال کنترل آن به منظور تسلط بر دروازه جنوبی دریای سرخ است.

پیشتر نیز گزارش هایی بین المللی از تحرکات اسراییل در جزیره میون و آغاز احداث یک پایگاه نظامی در این جزیره منتشر شده بود.

طارق صالح، فرمانده نیروهای موسوم به نیروهای گارد جمهوری در ساحل غربی در حال حاضر، فرماندهی نیروهای مشترک ائتلاف سعودی و نیروهای دولت مستعفی و امارات در این منطقه را برعهده دارد.

وی که پیشتر در خصوص توافق عادی سازی روابط میان امارات و تل آویو را بارقه امیدی برای صلح در منطقه توصیف کرده بوده، طی روزهای گذشته، تحرکاتی را در ساحل غربی با هدف توسعه کمربند امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده دیدار فرمانده مزدوران در ساحل غربی یمن با صهیونیست ها

پشت پرده دیدار فرمانده مزدوران در ساحل غربی یمن با صهیونیست ها