مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-29سياسي

دو شهید گمنام شناسایی شدند


سرباز شهید امیرمسعود حیدر که در سال 1396 به عنوان شهید گمنام در غرق آباد استان مرکزی و همچنین سرباز شهید محمدعلی کرباسی که در سال 1390 به عنوان شهید گمنام در اردل استان چهارمحال و بختیاری دفن شده بودند از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شدند.

- سرباز شهید "امیرمسعود حیدر" که در سال 1396 به عنوان شهید گمنام در "غرق آباد استان مرکزی" و همچنین سرباز شهید "محمدعلی کرباسی" که در سال 1390 به عنوان شهید گمنام در "اردل استان چهارمحال و بختیاری" دفن شده بودند از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، دو شهید گمنام از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شدند.

این شهدای عزیز در سال های گذشته، پس از عدم شناسایی _علیرغم تلاش های انجام شده_ به عنوان شهید گمنام در غرق آباد و اردل دفن شده بودند.

سرباز شهید امیرمسعود حیدر، فرزند عزت الله، متولد 1345، جمعی لشکر 58 ذوالفقار از تهران به جبهه اعزام شد و در تاریخ 06 شهریور 1365 در تک دشمن در زبیدات به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.

پیکر مطهر این شهید به عنوان شهید گمنام در سال 1396 در غرق آباد استان مرکزی دفن شد سرباز شهید محمدعلی کرباسی، فرزند محمد، متولد 1340، جمعی لشکر 21 حمزه از کرمان به جبهه اعزام شد و در تاریخ 10 اردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو شهید گمنام شناسایی شدند

دو شهید گمنام شناسایی شدند