مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-29اقتصادي

کتاب «طراحی و رهبری تحول سازمانی:رهیافتی آینده نگر» منتشر شد


رهیافتی آینده نگر» تألیف ناتان فر، کایل نل، توماس زوئگا رامزوی با ترجمه نادر سیدکلالی توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منتشر شد.

- کتاب طراحی و رهبری تحول سازمانی: رهیافتی آینده نگر تألیف ناتان فر، کایل نل، توماس زوئگا رامزوی با ترجمه نادر سیدکلالی توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب طراحی و رهبری تحول سازمانی: رهیافتی آینده نگر تألیف ناتان فر، کایل نل، توماس زوئگا رامزوی با ترجمه نادر سیدکلالی توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به تازگی با قیمت 71 هزار تومان منتشر شد.

برای آن هایی که تلاش می کنند در باغ های محصور و کهنسال مزیت رقابتی پنهان شوند این رویکرد جدید به مثابه ‏تهدیدی است که عدم قطعیت تحمل ناپذیری را ایجاد خواهد کرد، اما عدم قطعیت تنها یک روی سکه است؛ همان ‏رویی که می بینیم، وقتی که دیگران دنیایی که در آن زندگی می کنیم را تغییر می دهند.

روی دیگر سکه امکان است؛ ‏یعنی همچنان که موانع موجود بر سر راه مشارکت، آفرینش و تعامل فرو می ریزند، شمار آینده های جدید ممکنی که ‏می توانیم در کنار هم بیافرینیم افزایش می یابد.

این کتاب درباره برعهده گرفتن مسئولیت آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «طراحی و رهبری تحول سازمانی:رهیافتی آینده نگر» منتشر شد

کتاب «طراحی و رهبری تحول سازمانی:رهیافتی آینده نگر» منتشر شد