مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:002021-11-29پزشكي

نانوذرات لیپید داروی ضد ایدز را به سلول هدف می رساند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کتابخانه ای از RNA های راهنما (gRNAs)، با استفاده از غربالگری محاسباتی بیش از 4000 نمونه بالینی HIV انسانی، - یافته های اخیر شرکت اگزویر تراپیوتیکس نشان داد که گزینه دارویی آن ها که درون نانوذرات لیپیدی محصور است می تواند به درمان بیماران مبتلا به ایدز کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کتابخانه ای از RNA های راهنما (gRNAs)، با استفاده از غربالگری محاسباتی بیش از 4000 نمونه بالینی HIV انسانی، توسط اگزویر تراپیوتیکس (Exavir Therapeutics) ایجاد شده است.

gRNA ها فعالیت ضد رتروویروسی داشته و تقریباً سرکوب کامل ویروس را در روش های مختلف نشان دادند، از جمله چالش های این روش، انتقال همزمان به سلول های غیرآلوده و همچنین الکتروپوراسیون ریبونوکلئوپروتیین، و تحویل رمزگذاری شده mRNA با LNP به سلول های آلوده بوده است.

اما گزینه درمانی LNP mRNA TatDE تحویل کارآمد، محلی سازی هسته ای و سرکوب 100٪ ویروس را نشان می دهد.

این یافته ها از پتانسیل برش DNA مبتنی بر نانوذرات لیپیدی به عنوان یک درمان ضد رتروویروسی با پتانسیل بالا برای ریشه کن کردن کامل HIV پشتیبانی می کند.

اگزویر تراپیوتیکس داده های پیش بالینی مربوط به فناوری جدید خود را اعلام کرد، داده هایی که نشان می دهد با استفاده از فناوری ویراستار ژن CRISPR-Cas 9 حذف کامل HIV از سلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوذرات لیپید داروی ضد ایدز را به سلول هدف می رساند

نانوذرات لیپید داروی ضد ایدز را به سلول هدف می رساند