مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:002021-11-29فرهنگي

یک بازیگر هالیوودی: سرمایه دار ها مانع دیده شدن فیلم های مستقل در جهان هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، استلان اسکاشگورد که ستاره فیلم های ابرقهرمان مارول هم هست در گفتگو با گاردین درباره فیلم های ابرقهرمانی گفت: - بازیگر سوئدی فیلم های هالیوودی استودیو های بزرگ و سرمایه دار ها را مانعی برای دیده شدن فیلم های مستقل خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، استلان اسکاشگورد که ستاره فیلم های ابرقهرمان مارول هم هست در گفتگو با گاردین درباره فیلم های ابرقهرمانی گفت: خودم در چند تا از آن ها بازی کرده ام و معتقدم آن ها قطعاً جایگاه خاص خودشان را دارند، اما مشکل اینجاست وقتی سیستم اجازه می دهد تا هشت نفر نیمی از ثروت جهان را در اختیار داشته باشند و بر بازار فشار بیاورند، بنابراین حیات سینمای مستقل و کوچک به خطر می افتد و آن ها به ندرت می توانند آن هم در سینما های بیرون چند شهر بزرگ اکران شوند.

وی در ادامه گفت: هیچ سیستم توزیعی برای فیلم های با بودجه متوسط که با حضور بهترین بازیگران و بهترین فیلمنامه ها شکل می گیرند وجود ندارد، زیرا آن ها نمی توانند سه میلیون دلار جمع کنند تا بتوانند در کمپین بازاریابی حضور داشته باشند.

وقتی سینما ها به آن ها اجازه اکران می دهند در نهایت یک هفته وقت دارند تا بفروشند و اگر در این مدت فروش نکنند، کار تمام است و کنار می گذارندشان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بازیگر هالیوودی: سرمایه دار ها مانع دیده شدن فیلم های مستقل در جهان هستند

یک بازیگر هالیوودی: سرمایه دار ها مانع دیده شدن فیلم های مستقل در جهان هستند