مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 18:102021-11-28ورزشي

سرمربی تیم سن ایچ ساوه: داوری منصفانه نبود


سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه معتقد است داور دوم بازی بسیار ضعیف عمل کرد و با نگرفتن دو پنالتی موجب شد شرایط منصفانه ای در جدال دو تیم مدعی که برای قهرمانی می جنگند، - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه معتقد است داور دوم بازی بسیار ضعیف عمل کرد و با نگرفتن دو پنالتی موجب شد شرایط منصفانه ای در جدال دو تیم مدعی که برای قهرمانی می جنگند، ایجاد نشود.

محسن حسن زاده، امروز ( یکشنبه- 7 آذرماه ) پس از باخت 4 بر 3 در مقابل گیتی پسند در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوب و جذابی را از دو تیم شاهد بودیم و فکر می کنم تیک ما مستحق این شکست نبود، چرا که خوب و فنی بازی کردند.

وی افزود: تیم ما 3 مصدوم داشت که مجبور شدیم بازی را با 6 بازیکن ادامه دهیم و موجب افت کیفیت تیم ما شد و برخی سوت های داوران نیز سختگیرانه بود.

حسن زاده تصریح کرد: کمی عدالت رعایت نشد و موجب شد شایستگی بازیکنان ما تحت الشعاع قرار گیرد و بازی خوبی که دو تیم انجام دادند را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرمربی تیم سن ایچ ساوه گفت: به تیم گیتی پسند تبریک می گویم از بازیکنان و کادر خوبی سود می برد، اما شرایط منصفانه نبود.

در این بازی داور دوم ضعیف عمل کرد و بازی را تحت الشعاع قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم سن ایچ ساوه: داوری منصفانه نبود

سرمربی تیم سن ایچ ساوه: داوری منصفانه نبود