مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 17:152021-11-28اقتصادي

زیرساخت های شهرک صنعتی مشهد تکمیل شود


زیرساخت های شهرک صنعتی مشهد اعم از برق، آب، گاز، مخابرات و راه دسترسی باید به منظور حفظ واحدهای صنعتی موجود و ارتقای ظرفیت تولید آن تکمیل شود.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: زیرساخت های شهرک صنعتی مشهد اعم از برق، آب، گاز، مخابرات و راه دسترسی باید به منظور حفظ واحدهای صنعتی موجود و ارتقای ظرفیت تولید آن تکمیل شود.

یعقوبعلی نظری روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرک صنعتی مشهد که در محل این شهرک برگزار شد، با تاکید بر همفکری و هم افزایی در خصوص رفع مشکلات و پیش رفتن گام به گام نسبت به حل مسائل اظهار کرد: شهرک صنعتی مشهد مشکلاتی دارد که متنابه همه شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی دیگر در استان است.

وی نخستین گام برای حل مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی کلی آن ها، احصای مشکلات و تصمیم برای کاهش آن ها دانست و افزود: در نخستین گام فعالان اقتصادی و مدیران این بخش نباید اجازه دهند حتی یک واحد صنعتی در استان تعطیل شود و باید زیرساخت های واحدها اعم از آب، برق، گاز، مخابرات و زمین در حد نیازشان تامین گردد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در گام دوم لازم است که ظرفیت تولید واحدهای صنعتی مستقر در شهرک مورد بررسی قرار گیرد و علل کاهش ظرفیت تولید آن ها احصا و برای ظرفیت رسانی آن ها به حداکثر تولید تلاش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های شهرک صنعتی مشهد تکمیل شود

زیرساخت های شهرک صنعتی مشهد تکمیل شود