مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 17:052021-11-28اقتصادي

طرح اقدام ملی مسکن در 54 شهر گیلان اجرایی می شود


طرح اقدام ملی مسکن با 28 هزار واحد در 54 شهر استان گیلان اجرا می شود.

- ، ماکان پدرام عصر یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان گیلان به تعهد اداره کل راه و شهرسازی در زمینه ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی اشاره و اظهار کرد: سهمیه این اداره کل 28 هزار واحد مسکونی است.

وی با بیان اینکه این تعداد واحد مسکونی در 54 شهر ساخته می شود، افزود: تاکنون بیش از 40 هزار گیلانی در این طرح ثبت نام کرده اند و سایر شهروندانی که تمایل دارند در این طرح ثبت نام کنند می توانند تا 15 آذر ماه این فرصت را دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان در ادامه با اشاره به مشکلاتی در زمینه تأمین زمین برای اجرای این طرح، گفت: این اداره کل تلاش می کند تا این مشکل را در کوتاه ترین زمان برطرف کند.

وی همچنین به تعیین مشاور برای هشت هزار واحد مسکن در قابل طرح جهش تولید مسکن، تصریح کرد: در آینده نزدیک برای تعیین پیمانکاران فراخوان داده می شود.

پدرام با بیان اینکه برای در شش شهرستان برای اجرای طرح های مسکن سازی با مشکل زمین مواجه هستیم، ادامه داد: برای حل این مشکل با سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی و بنیاد مسکن رایزنی هایی انجام شده است.

معرفی 184 هزار واحد مسکونی نیازمند مقام سازی و بهسازی مدیرکل بنیاد مسکن گیلان در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 17 هزار نفر در طرح اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اقدام ملی مسکن در 54 شهر گیلان اجرایی می شود

طرح اقدام ملی مسکن در 54 شهر گیلان اجرایی می شود