مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 15:152021-11-28اقتصادي

توسعه بزرگراه اردبیل – پارس آباد با هدف کاهش تصادفات مرگبار


توسعه بزرگراه اردبیل به مشگین شهر و پارس آباد با هدف کاهش بار ترافیکی این مسیر و تصادفات مرگبار در اولویت برنامه ریزی ها قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی در جریان بازدید از بزرگراه اردبیل به مشگین و اتصال به پارس آباد اظهار کرد: امروز بازدیدی را از بزرگراه اردبیل به سمت پارس آباد داشتیم تا شاهد تکمیل هر چه سریع تر این مسیر پرتردد و حادثه خیزی باشیم که مردم در عبور و مرور از این محور با مشکلاتی روبه رو هستند.

وی تصریح کرد: در چند قطعه این محور ارتباطی در حال اجراست که قرار شد در اوایل سال آینده مسیر پارس آباد به سربند تکمیل و به بهره برداری رسیده و از سربند به بران نیز بخش عظیمی از پروژه با تلاش پیمانکاران و تأمین اعتبار مورد نیاز به انجام برسد.

استاندار اردبیل یکی از دغدغه های اصلی را تأمین مطالبات پیمانکاران و جلب رضایت آنها در سرعت دادن به اجرای پروژه اعلام کرد و گفت: قرار شد با پیگیری ها و از محل منابع سفر رییس جمهور بخشی از مطالبات پیمانکاران در این محور ارتباطی پرداخت شود تا سرعت اجرای بزرگراه پارس آباد به مشگین شهر را شاهد و ناظر باشیم.

عاملی افزود: البته پیمانکاران در رفع معارض و تداخل زیرساخت ها با برخی اشکالات و ایراداتی روبه رو بودند که قرار شد علاوه بر تأمین منابع مالی پیمانکاران، این تعارض و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بزرگراه اردبیل – پارس آباد با هدف کاهش تصادفات مرگبار

توسعه بزرگراه اردبیل – پارس آباد با هدف کاهش تصادفات مرگبار