مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 14:552021-11-28فرهنگي

آموزش دروس باید مطابق بازار کار باشد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: باید آموزش های خود را مطابق ژانرهای هنری و بازار کار منطبق کنیم در غیر اینصورت دانش آموزان با نمره ی بالا فارغ التحصیل شده اما به درد بازار کار نخواهد خورد چرا که در بیرون از فضای آموزش این هنر منقرض شده .

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: باید آموزش های خود را مطابق ژانرهای هنری و بازار کار منطبق کنیم در غیر اینصورت دانش آموزان با نمره ی بالا فارغ التحصیل شده اما به درد بازار کار نخواهد خورد چرا که در بیرون از فضای آموزش این هنر منقرض شده یا جایگاه خود را از دست داده است.

سید قاسم ناظمی روز یکشنبه، هفتم آذر ماه در مراسم افتتاح استودیو صداگذاری هنرستان هنرهای زیبا میرک اظهار کرد: در جلساتی که با همکاران و مدیران هنرستان ها داشتیم به این نتیجه رسیدیم که اولویت ما توسعه ی هنرستان است که این توسعه تنها به معنی توسعه ی کمی نیست؛ اگر توسعه ی کمی در رشد و ارتقای هنرجویان کمکی نکند، ارزشی ندارد.

وی ادامه داد: ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می کنیم تا فضای هنرستان را از نظر سخت افزاری، کمی و کیفی ارتقا داده و از اساتید و مربیان به نام این حوزه در سطح شهر استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش دروس باید مطابق بازار کار باشد

آموزش دروس باید مطابق بازار کار باشد