مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 14:002021-11-28پزشكي

لزوم کاستن از حجم کاری کادر درمان با توجه به پیشگیری


معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذا و دارو کشور بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون به منظور پیشگیری از همه گیری کووید19 تاکید کرد و گفت: - پیشگیری ها از حجم کاری کادر رمان می کاهد.

دکتر دارایی هفتم آذر ماه در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و تکریم از زحمات دکتر نوید دانایی رییس سابق این دانشگاه که با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذا و دارو، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل استانی و اعضاء هیأت رییسه و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد با بیان اینکه پیشگیری بر درمان مقدم است اظهار کرد: توجه به امر پیشگیری، می تواند تا حد زیادی از حجم کاری کادر درمان بکاهد.

رییس سازمان غذا و دارو کشور با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد دکتر نوید دانایی رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، گفت: دستاوردها و عملکرد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان واقعا قابل توجه و ارزنده بود و این گزارش گواه این است که مدیریت حوزه سلامت استان سمنان واقعا نوید بخش آینده ای روشن تر است.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پس از انقلاب اسلامی در سال 1367 تاسیس شد و طی نمودن سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کاستن از حجم کاری کادر درمان با توجه به پیشگیری

لزوم کاستن از حجم کاری کادر درمان با توجه به پیشگیری