مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:052021-11-28سياسي

روند فرآیند صدور پروانه های ساختمانی تسهیل شود


رییس شورای اسلامی شهر همدان بر تسهیل در روند فرآیند صدور پروانه های ساختمانی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمود مسگریان عصر امروز در چهل و یکمین جلسه صحن شورای شهر همدان اظهار کرد: یکی از دغدغه های اعضای شورا بحث طولانی شدن زمان فرایند صدور پروانه های ساختمانی است که این موضوع از دوره پنجم شورای شهر در دستور کار شورا و شهرداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در کاهش فرایند زمان صدور پروانه های ساختمانی و اقدامات مناسبی را انجام داده و طرح در حال تکمیل است گفت: تسهیل در امور و کاهش فرایند زمان صدور پروانه های ساختمانی از مطالبات مردمی است که تحقق آن می تواند در افزایش رضایتمندی بسیار تاثیر گذار باشد.

رییس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه این جلسه از تصویب طرح راه اندازی مرکز علمی کاربردی شهرداری همدان و دوره های کوتاه مدت در صحن شورا خبر داد و افزود: بر اساس ماده واحده این مصوبه شهرداری همدان مکلف است تا مقدمات لازم در خصوص راه اندازی این مرکز در سال 1400 را بدون ایجاد بار مالی انجام دهد.

راه اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی، درآمد پایداری را برای شهرداری به دنبال دارد نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بیش از 35 شهرداری کشور دارای مرکز آموزشی علمی کاربردی هستند، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند فرآیند صدور پروانه های ساختمانی تسهیل شود

روند فرآیند صدور پروانه های ساختمانی تسهیل شود