مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:352021-11-28ورزشي

چگونگی یافتن جراح زانوی مناسب


چنانچه در حال گزینش یک جراح زانو متبحر هستید و در بین طیف گسترده پزشکان سردرگم شده اید بهتر است از سایتی استفاده کنید که کاملاً بی طرفانه و طبق نظرسنجی های کشوری بتواند شما را در این مسیر یاری کند، - بدین منظور می توانید از سایت پی جو در هر شهری که هستید بهره ببرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پی جو، هنگامی که پزشکان دوره هفت ساله خود را به عنوان پزشک عمومی می گذرانند سپس می توانند با قبولی در آزمون دستیاری در حیطه تخصصی مثل ارتوپد وارد شوند و در نهایت با انتخاب فیلد تخصصی خود مثل زانو می توانند به عنوان یک جراح زانو فعالیت داشته باشند.

در این حین ملزوم است تا پزشکان با طی کردن دوره های تخصصی مثل فلوشیپ ها در نزده بهترین جراحان آموزش ببیند و سپس شروع به فعالیت و جراحی در این حوزه نمایند.

از آنجایی که زانو یک مفصل بسیار کاربردی و در حال حرکت می باشد، اغلب افراد در سنین بالا دچار آرتروز و یا درگیری های مربوط به این مفصل می شوند و گاهی هم برخی از ورزشکاران به علت انجام ورزش های سنگین دچار چنین مشکلاتی می شوند.

چنانچه با چنین مواردی درگیر هستید لازم است تا سریعا به پزشک مورد نظر مراجعه کنید چرا که با سهل انگاری خطرات و آسیب های آن را چند برابر خواهید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی یافتن جراح زانوی مناسب

چگونگی یافتن جراح زانوی مناسب