مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-28فرهنگي

استقبال از کتاب های آموزش فارسی در نمایشگاه سلیمانیه


کتاب های آموزش زبان فارسی بنیاد سعدی در سومین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه که با حضور ناشرانی از 15 کشور جهان برگزار شد، مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

- به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، حسینعلی سبزه مدیر غرفه خانه کتاب و ادبیات ایران در سومین نمایشگاه بین المللی سلیمانیه، از استقبال و علاقه بازدیدکنندگان این نمایشگاه از 12 عنوان کتاب تألیفی بنیاد سعدی در زمینه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان خبر داد و گفت: دلیل این استقبال تخصصی بودن این کتاب ها در حوزه آموزش زبان فارسی و تقویت مهارت های گفتاری، شنیداری و نوشتاری فارسی آموزان و همچنین خودآموز بودن آنهاست.

وی با بیان اینکه سلیمانیه فرصت و ظرفیت خوبی برای آموزش زبان فارسی دارد، پیشنهاد کرد: با همکاری وابسته فرهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه و دانشگاه سلیمانیه، که خود یک رشته جداگانه زبان و ادبیات فارسی دارد، با کمک کتاب های بنیاد سعدی این رشته را برای علاقمندان به لحاظ محتوایی غنی تر کرد.

اشتراکات زبانی، فرهنگی و تمدنی مردم سلیمانیه عراق با ایران و همچنین علاقه مردم سلیمانیه به بحث زبان و ادبیات فارسی باعث شد تا در این نمایشگاه از غرفه و کتاب های ایران و همچنین فرهنگ و زبان ایرانی استقبال زیادی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از کتاب های آموزش فارسی در نمایشگاه سلیمانیه

استقبال از کتاب های آموزش فارسی در نمایشگاه سلیمانیه