مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-28بين الملل

آزمایش موفق پهپاد چینی در زمینه هواشناسی دریایی


هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد وینگ لونگ-10 (Wing Loong-10) چین آزمایش رصد هواشناسی دریایی (marine meteorological observation) را با موفقیت انجام داد.

- هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد "وینگ لونگ-10"(Wing Loong-10) چین آزمایش رصد هواشناسی دریایی (marine meteorological observation) را با موفقیت انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از چاینادیلی، هواپیمای بدون سرنشین وینگ لونگ-10 که توسط چین توسعه داده شده است، اخیرا یک ماموریت آزمایش علمی و تحقیقاتی در حوزه رصد هواشناسی دریایی را با موفقیت انجام داده است.

شرکت صنعت هوانوردی چین(AVIC) که یکی از شرکت های هواپیمایی و دفاعی دولتی چینی است گفت: پهپاد وینگ لونگ-10 عملیات رصد مشترک بر سیستم های ابری بر فراز اقیانوس، بررسی توزیع دو ویژگی دما و رطوبت، میدان های باد سطحی و سایر عوامل هواشناسی را انجام داد.

در طول کل فرآیند ماموریت، تمام سیستم های پهپاد وینگ لونگ-10 در شرایط خوبی قرار داشتند و همه بخش ها به خوبی کار می کردند.

پهپاد وینگ لونگ-10 یک مدل از سامانه پهپادهای دارای سرعت و ارتفاع زیاد است.

این پهپاد دارای سرعت بالا، ارتفاع پرواز بالا، سیستم های قابل اعتماد، عملکرد ایمن و استقرار صحیح است که این امر آن را به یک گزینه مناسب در تامین خواسته های مختلف مشتریان تبدیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش موفق پهپاد چینی در زمینه هواشناسی دریایی

آزمایش موفق پهپاد چینی در زمینه هواشناسی دریایی