مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-28سياسي

آخرین وضعیت عظیم خودرو، فولاد ازنا و صدر فولاد از زبان رییس کل دادگستری


رییس کل دادگستری لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه آخرین وضعیت کارخانه های عظیم خودرو، فولاد ازنا و صدر فولاد را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد رزم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، ضمن گرامی داشت هفته پیش فروش فروخته و دارای شکایاتی با عنوان پیش فروش بدون مجوز بیش از ظرفیت بود.

رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه مالک سابق عظیم خودرو هم اکنون در حبس به سر می برد، گفت: با دیداری که مجموعه قضایی در تهران داشتیم بررسی هایی در خصوص اینکه وضعیت مدیرعامل و فعالیت مجدد این کارخانه شد که امیدواریم به سرانجام برسد.

رزم در خصوص آخرین وضعیت کارخانه فولاد ازنا نیز بیان داشت: پیگیر تسهیلات ارزی و ریالی که از بانک گرفته شده هستیم، ضمن اینکه سرمایه گذار جدیدی درصدد خرید این کارخانه با ارزش 6 هزار میلیارد است.

وی تصریح کرد: 2 فاز از 6 فاز صنایع غذایی گهر با 120 کارگر هم اکنون فعال است، با این وجود در حال حاضر کارخانه به تملک بانک ملی درآمده و درصدد است که به سرمایه گدار جدید منتقل شود، چندین بار مزایده انجام شده اما تاکنون به نتیجه نهایی و فعال کردن 4 فاز دیگر نرسیده است.

رییس کل دادگستری لرستان با اشاره به بازدید از کارخانه صدر فولاد از نیاز به سرمایه در گردش این کارخانه با مبلغ 150 میلیارد تومان خبر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت عظیم خودرو، فولاد ازنا و صدر فولاد از زبان رییس کل دادگستری

آخرین وضعیت عظیم خودرو، فولاد ازنا و صدر فولاد از زبان رییس کل دادگستری