مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:002021-11-28سياسي

آغاز بررسی قضایی شکایت ها به نتایج انتخابات عراق از امروز


کمیساریای عالی انتخابات عراق از آغاز روند بررسی نتایج تحقیقات این کمیساریا درباره شکایت های مطرح شده علیه نتایج انتخابات توسط هیئت قضایی از امروز (یکشنبه) خبر داد.

- کمیساریای عالی انتخابات عراق از آغاز روند بررسی نتایج تحقیقات این کمیساریا درباره شکایت های مطرح شده علیه نتایج انتخابات توسط هیئت قضایی از امروز (یکشنبه) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، العربی الجدید اعلام کرد که هیئت قضایی کمیساریای عالی انتخابات عراق از امروز (یکشنبه) روند بررسی نتایج تحقیقات درباره شکایت های مطرح شده علیه نتایج انتخابات پارلمانی دهم اکتبر این کشور را آغاز می کند.

عماد جمیل محسن، عضو کمیساریای عالی انتخابات عراق در این باره گفت: شکایت هایی که در کمیساریای عالی انتخابات بررسی شد امروز تحویل هیئت قضایی داده می شود و این هیئت از زمان رسیدن آخرین شکایت به دستش 10 روز فرصت دارد تا به آن رسیدگی کند.

وی گفت: این هیئت قضایی است که زمان مورد نیازش از یک روز گرفته تا دو و یا حتی 10 روز را تعیین خواهد کرد و کمیساریای عالی انتخابات نیز پس از گذشت دو روز و حتی کمتر از اعلام پایان بررسی شکایت ها توسط هیئت قضایی انتخابات، اسامی برندگان را اعلام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بررسی قضایی شکایت ها به نتایج انتخابات عراق از امروز

آغاز بررسی قضایی شکایت ها به نتایج انتخابات عراق از امروز