مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 10:302021-11-28حوادث

کشف محموله 772 کیلوگرمی مرفین در مرزهای شرقی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف محموله 772 کیلوگرمی مرفین در استان خبر داد.

- سردار ناصر فرشید، امروز یکشنبه 7 آذر به رسانه های گروهی گفت: همکاران ما موفق شدند با گشت زنی های هدفمند به صورت محسوس و نامحسوس در معابر و محورهای استان مواد مخدر کشف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بیش از 700 کیلوگرم مورفین که در یک خودرو جاسازی ماهرانه شده بود، کشف شد؛ خودرو توقیف شده و در تلاشیم سایر اعضای مرتبط با باند را دستگیر کنیم و برای مجازات تحویل مراجع قضایی دهیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این محموله از مرزهای شرفی وارد استان شده و قاچاقچیان قصد داشتند به داخل کشور نفوذ کنند، تصریح کرد: از ابتدای سال قریب 55 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردیم که از این مقدار نزذیک 83 درصد تریاک، 9 درصد مرفین و مابقی سایر مواد مخدر بوده است.

وی با بیان اینکه مأموران در این رابطه یک تریلی توقیف و یک متهم را دستگیر کردند، تصریح کرد: پلیس برخورد با باندهای توزیع کننده مواد مخدر را در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار دارد.

فرشید ادامه داد: از ابتدای امسال بیش از 80 باند موادمخدر را منهدم و بیش از 6 هزار نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر کردیم؛ همچنین در این ارتباط بیش از هزار و 400 خودرو حامل موادمخدر در استان توقیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 772 کیلوگرمی مرفین در مرزهای شرقی

کشف محموله 772 کیلوگرمی مرفین در مرزهای شرقی