مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-28ورزشي

دلیل بد سلیقگی جریان رسانه ای تیم ملی در مورد بیرانوند چیست؟


پنجشنبه شب خبری در مورد دروازه بان تیم ملی کشورمان منتشر شد اما بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال و فدراسیون نسبت به آن بی تفاوت رفتار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پنجشنبه شب توییتر رسمی باشگاه بووایشتای پرتغال با اعلام اینکه نام علیرضا بیرانوند به خاطر بلندترین پرتاب دست در یک مسابقه رسمی فوتبال به طور رسمی در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسید، پیام آور خبر خوبی برای کشورمان بود.

دروازه بان ملی پوش کشورمان به خاطر پرتاب دست 61 متر و 66 سانتی متری اش در بازی بین تیم های ایران و کره جنوبی در تاریخ 11 اکتبر 2016 (20 مهر 1395) در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، گواهینامه مربوط به این رکورد را از مسؤلان گینس دریافت کرد.

درحالی که این افتخار برای بیرانوند به دلیل حضور در تیم ملی به ارمغان آمد اما در اقدامی سئوال برانگیز بخش رسانه ای فدراسیون و تیم ملی که در سایت، تلگرام و اینستاگرام فعال هستند، قبل از اعتراضات در فضای مجازی هیچ خبری از این ماجرا کار نکردند.

همین موضوع نیز شائبه ها و گمانه زنی های بسیاری را موجب شد.

بعد از اینکه در فضای مجازی انتقادها به مسئولان تیم ملی و فدراسیون بابت این ماجرا زیاد شد، بعد از 24 ساعت اینستاگرام تیم ملی مطلبی با عنوان تبریک به بیرانوند منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل بد سلیقگی جریان رسانه ای تیم ملی در مورد بیرانوند چیست؟

دلیل بد سلیقگی جریان رسانه ای تیم ملی در مورد بیرانوند چیست؟