مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-28اقتصادي

پیگیری انتقال کارخانه سیمان شیراز/پیشرفت 20 درصدی انتقال آب به خرامه


فرماندار خرامه با اشاره به روند انتقال کارخانه سیمان فارس به این شهرستان، گفت: این واحد با ظرفیت تولید یک میلیون تن در سال و ایجاد اشتغال مستقیم 250 نفر مشمول اخذ مصوبه الحاقیه کمیسیون ماده 5 شهرداری است که امید است سریع تر به سرانجام برسد.

- ایسنا/فارس فرماندار خرامه با اشاره به روند انتقال کارخانه سیمان فارس به این شهرستان، گفت: این واحد با ظرفیت تولید یک میلیون تن در سال و ایجاد اشتغال مستقیم 250 نفر مشمول اخذ مصوبه الحاقیه کمیسیون ماده 5 شهرداری است که امید است سریع تر به سرانجام برسد.

  محمدرضا ابراهیمی یکشنبه 7 آذر در جمع خبرنگاران، گفت: پروژه انتقال آب از سد درودزن به خرامه برای تامین نیاز شرب و صنعت، انتقال کارخانه سیمان فارس به شهر خرامه، جاده خرامه_کربال و پل حسن آباد، ایجاد مرکز ذخیره ژنی توران تیهو، تکمیا پست برق 400 کیلوولت، کارخانه فولاد تولید گندله آهن، تکمیا استخر دانش آموزی و خوابگاه ورزشی، افتتاح شهرداری معزآباد، بهسازی گلزار شهدای خیرآباد و ساخت ساختمان فرمانداری خرامه از جمله اقدامات مهم انجام شده طی یکسال اخیر بوده است.

فرماندار شهرستان خرامه با بیان اینکه در پروژه انتقال آب از سد درودزن به خرامه اجرای مخزن آن انجام شده و این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی 20 درصد است، گفت: 4 کیلومتر از خط لوله انتقال از مخز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری انتقال کارخانه سیمان شیراز/پیشرفت 20 درصدی انتقال آب به خرامه

پیگیری انتقال کارخانه سیمان شیراز/پیشرفت 20 درصدی انتقال آب به خرامه