مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-28پزشكي

به شدت مراقب ویروس جدید کرونا هستیم/85درصد ایرانی ها دز اول را دریافت کردند


وزیر بهداشت با بیان اینکه 85 درصد مردم کشور دز اول واکسن را دریافت کرده اند، گفت:به شدت مراقب ورود ویروس جدید کرونا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،بهرام عین الهی،وزیر بهداشت در مراسم صد روز خدمت تزریق صد میلیون دز سلامت با اشاره به تلاش همه نیروها و دستگاه های مختلف در مسیر مبارزه با درمان در مسیر مبارزه با کرونا،افزود:فاجعه ای که گرفتار بودیم کوچک نبود و روزانه 50 هزار مبتلا و بیش از 700 نفر جان باخته داشتیم.

عین الهی با بیان اینکه واکسیناسیون حماسه ملی بود،گفت:وقتی مردم به صحنه آمدند درمدت کوتاهی واکسیناسیون به موفقیت رسید و امروزه  سازمان های جهانی قدت مردم ما را فهمیده اند.

وی با تشکراز تلاش همه دستگاه های مختلف در مسیر مبارزه با کرونا،ابراز داشت:کادر درمان به صورت شبانه روزی در وسط معرکه قرار گرفتند و رهبر انقلاب بارها تجلیل کردند.

وزیر بهداشت تصریح کرد:امروز به مرحله 85 درصد تزریق دز اول در کشور و حدود 70 درصد دز دوم  را دریافت کردند ودر برخی استانها این میزان به 78 درصد رسیده است ؛ضمن اینکه  در برخی استانها 93 درصد افراد دز اول را دریافت کردند.

عین الهی با بیان اینکه اکنون حدود یک میلیون نفر دز سوم واکسن را دریافت کردند،متذکر شد:حدود 150 میلیون دز واکسن وارد کشور شده و 20 میلیون دز واکسن تولید داخل داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به شدت مراقب ویروس جدید کرونا هستیم/85درصد ایرانی ها دز اول را دریافت کردند

به شدت مراقب ویروس جدید کرونا هستیم/85درصد ایرانی ها دز اول را دریافت کردند