مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-28حوادث

حریق گسترده در یک ساختمان مسکونی در خیابان میرداماد


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از مصدومیت دو نفر به دلیل حریق گسترده در یک ساختمان مسکونی در خیابان میرداماد خبر داد.

- سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره وقوع حریق شدید در یک ساختمان مسکونی در خیابان میرداماد، اظهارداشت: ساعت 4:56 صبح یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان میرداماد، خیابان آناهیتای شرقی به سامانه 125 آتش نشانی تهران اعلام شد.

وی افزود: به سرعت آتش نشانان سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان پنج طبقه مسکونی بود که در هر طبقه یک واحد بیش از 200 متر وجود داشت، در طبقه چهارم آتش سوزی روی داده و بخش زیادی از منزل مذکور شعله ور شده بود.

ملکی با اشاره به محبوس شدن تعدادی از ساکنان در ساختمان مذکور، بیان کرد: آتش نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب و با تجهیزات انفرادی و حفاظتی کامل وارد ساختمان شدند.

وی بیان داشت: گروهی از آتش نشانان مشغول خاموش کردن آتش شدند و گروهی دیگر مشغول نجات برای دسترسی به افراد محبوس شده شدند؛ حین عملیات، یک آقا و خانم میانسال که در همان طبقه چهارم گرفتار شده بودند، به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق گسترده در یک ساختمان مسکونی در خیابان میرداماد

حریق گسترده در یک ساختمان مسکونی در خیابان میرداماد