مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-28اقتصادي

هیدج صاحب نمایشگاه دائمی صنعت کفش می شود


شهردار هیدج با اشاره به اینکه هیدج یکی از قطب های اصلی تولید کفش در کشور محسوب می شود، از طرح تبدیل ساختمان فوقانی واحدهای تجاری خدماتی مجتمع لاله (واقع در رمپ خروجی مجتمع) به نمایشگاه دائمی صنعت کفش خبر داد.

- ایسنا/زنجان شهردار هیدج با اشاره به اینکه هیدج یکی از قطب های اصلی تولید کفش در کشور محسوب می شود، از طرح تبدیل ساختمان فوقانی واحدهای تجاری خدماتی مجتمع لاله (واقع در رمپ خروجی مجتمع) به نمایشگاه دائمی صنعت کفش خبر داد.

محمد نجفی صبح امروز (7 آذرماه) در جلسه کمیته سرمایه گذاری شهرداری هیدج با بیان اینکه مجموعه لاله هیدج یکی از ظرفیت های گردشگری این شهر و از منابع درآمدی شهرداری محسوب می شود، اظهار کرد: برای پیشرو و بهترین بودن در ارائه خدمات بین راهی و گردشگری، تهیه طرح به سازی و توسعه مجتمع خدماتی رفاهی لاله یکی از ضروریات انکارناپذیر هیدج در مسیر توسعه است.

وی از اجرای طرح رونق مجتمع گردشگری لاله هیدج خبر داد و متذکر شد: هدف از اجرای این طرح، رونق مجتمع با افزایش کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده در آن و در نظر گرفتن بهترین خدمات برای جامعه هدف که شامل مسافران عبوری، کامیون های ترانزیت و شهروندان هیدج و شهرهای اطراف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیدج صاحب نمایشگاه دائمی صنعت کفش می شود

هیدج صاحب نمایشگاه دائمی صنعت کفش می شود