مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-28سياسي

بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهاقان


جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با اشاره به طرح های محرومیت زدایی بسیج در شهرستان دهاقان، گفت: بهره برداری از پروژه پنل خورشیدی، کارگاه خیاطی با ظرفیت اشتغال برای 25 نفر از جمله طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، عماد بهرامی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در حاشیه  آیین بهره برداری از طرح های اشتغال زایی و محرومیت زدایی  بسیج در شهرستان دهاقان اظهار داشت: بسیج در این  42 سال دستاوردهای زیادی داشته است، چندی پس از تشکیل سازمان بسیج، کشور ما درگیر جنگ تحمیلی شد و اعضایی که عضو نهاد بسیج بودند، در دفاع مقدس که اولین آزمون بسیج بود شرکت کردند و سربلند بیرون آمدند؛ این حرکت بسیج باعث شد تا یک الگوی موفق را به کشورهای منطقه صادر کنیم.

وی افزود: پس از پایان جنگ، ما با یک کشور جنگ زده مواجه بودیم و این باعث شد تا وارد عرصه سازندگی بشویم، در سال 79 با توجه به نیازی که در کشور به وجود آمد به دستور رهبری بسیج سازندگی شکل گرفت.

بهرامی در همین راستا با اشاره به تشکیل گروه های جهادی در کشور گفت: در کشور  بیش از 42 هزار گروه جهادی مشغول فعالیت های سازندگی و محرومیت زدایی هستند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با اشاره به بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی در هفته  بسیج گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهاقان

بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهاقان