مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 17:152021-11-27اقتصادي

سهم بوشهر در جهش مسکن 50 هزار واحد است/ تشریح وضعیت پروژه های راه استان


مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر سهم استان بوشهر در طرح جهش مسکن را 50 هزار واحد عنوان کرد و گفت: مردم از مزایای اجرای طرح های خودمالکی استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد رستمی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت تلاش ویژه ای را در راستای کمک به تأمین مسکن خانوارهای فاقد مسکن دارد و در این راستا در استان بوشهر نیز ثبت نام برای افراد متقاضی در حال انجام است.

وی با اشاره به ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال در سطح کشور، سهم استان بوشهر را 50 هزار واحد عنوان کرد و ادامه داد: شرایط استفاده از این فرصت اعلام شده و به منظور بهره مندی بهتر مردم، این شرایط در مسیر تسهیل قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا 15 آذرماه است، خاطرنشان کرد: در اغلب شهرهای استان زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن تأمین شده است و افرادی که صاحب زمین هستند هم می تواند در قالب خودمالکی از این طرح استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکل کمبود زمین در شهرهای جم و گناوه نیز در حال رفع شدن است اضافه کرد: انتظار داریم در شهرهای کوچک، افرادی که خودشان زمین دارند از تسهیلات خودمالکی استفاده کنند.

رستمی بیان کرد: در استان بوشهر تاکنون 15 هزار و 462 نفر ثبت نام کرده اند و زمین مورد نیاز برای 12 هزار و 569 واحد آماده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بوشهر در جهش مسکن 50 هزار واحد است/ تشریح وضعیت پروژه های راه استان

سهم بوشهر در جهش مسکن 50 هزار واحد است/ تشریح وضعیت پروژه های راه استان