مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 12:102021-11-27اقتصادي

17 مصوبه برای توسعه دیباج اخذ شد/ تلاش برای رفع مشکل مسکن مردم


استاندار سمنان با اشاره به سفر روز گذشته خود به دامغان، گفت: سفر به دیباج دارای 17 مصوبه بود که بخشی از آن به مسکن و مشکلات دامپروری و .

- ، درباره ماحصل سفر روز گذشته خود به دامغان به خصوص شهر دیباج بیان کرد: بخشی از اهداف این سفر استماع مشکلات مردم و مسئولان در شهرستان دامغان به ویژه شهر دیباج بود که دارای ظرفیت های عظیم تولیدی و اقتصادی به خصوص گردشگری و دامپروری و کشاورزی است.

وی با بیان اینکه تلاش برای رفع مشکلات مردم به خصوص در حوزه مسکن دیباج در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: سفر به دیباج دارای 17 مصوبه بود که بخشی از آن به مسکن و مشکلات دامپروری و.

ارتباط داشت.

استاندار سمنان با بیان اینکه پیگیر اجرایی شدن مصوبات هستیم، گفت: دغدغه عشایر دیباج همچنین کسانی که مرتع داری و دامداری می کنند به خصوص در بخش تأمین نهاده های دامی از جمله مسائلی بود که در این سفر مطرح و مورد استماع قرار گرفت.

هاشمی با بیان اینکه دیباجی ها مطالبه ایجاد منطقه دامپروری نیز داشتند، بیان کرد: از جمله مشکلات مردم دیباج بحث فقدان زمین برای ساخت مسکن است که زمین الحاقی به حوزه شهر مورد بررسی قرار گرفته و به زودی نتیجه آن اعلام می شود.

وی با بیان اینکه در حوزه های گردشگری نیز دیباج دارای داشته های فراوانی است، گفت: موقعیت جغرافیایی، تفرجگاه ها و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 مصوبه برای توسعه دیباج اخذ شد/ تلاش برای رفع مشکل مسکن مردم

17 مصوبه برای توسعه دیباج اخذ شد/ تلاش برای رفع مشکل مسکن مردم