مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 10:002021-11-27اقتصادي

یک هزار و 600 هکتار بافت فرسوده مصوب در قم


حدود یک هزار و 600 هکتار بافت فرسوده مصوب شهر قم است که احیای آن و ورود سرمایه گذاران به این طرح، نیازمند مشوق ها و تسهیلات بانکی ارزان قیمت و مقرون به صرفه می باشد.

- ایسنا/قم مدیرکل راه وشهرسازی قم گفت: حدود یک هزار و 600 هکتار بافت فرسوده مصوب شهر قم است که احیای آن و ورود سرمایه گذاران به این طرح، نیازمند مشوق ها و تسهیلات بانکی ارزان قیمت و مقرون به صرفه می باشد.

حسن صبوری درگفت وگویی اظهار داشت: درشهر قم یکهزار و 359 هکتار بافت فرسوده مصوب وجود دارد که جمعیت قابل توجهی در آن زندگی می کنند.

وی افزود: حدود 2 هزار هکتار نیز سکونت گاه غیررسمی و بافت های ناکارآمد میانی ثبت شده است.

صبوری در خصوص نوسازی بافت فرسوده تصریح کرد: شرایط تسهیلات در سال های اخیر رضایت بخش نبود، واقعیت این است که به لحاظ اقتصادی سرمایه گذاری دربافت های جدید سوددهی بیشتری دارد و سرمایه گذاران چندان از سرمایه گذاری در بافت های فرسوده استقبال نمی کنند، مگر این که دولت تسهیلات ویژه ای برای این امر در نظر بگیرد.

وی تاکید کرد: نوسازی بافت فرسوده از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای این که ساکنان به نوسازی واحدهای مسکونی خود اقدام نمایند دولت باید با استفاده از ابزارهای مشوق از جمله اعطای تسهیلات بانکی با سود کم و مشوق های اجتماعی و اقتصادی هماهنگ با موضوع است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 600 هکتار بافت فرسوده مصوب در قم

یک هزار و 600 هکتار بافت فرسوده مصوب در قم