مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:502021-11-27سياسي

شانس پیروزی اردوغان در انتخابات آینده چقدر است؟


با پیشرفت نظام به سمت حکومت یک نفره، وعده های اردوغان عملی نشد و وضعیت اقتصادی ترکیه به طور قابل توجهی به وخامت گرایید.

- "با پیشرفت نظام به سمت حکومت یک نفره، وعده های اردوغان عملی نشد و وضعیت اقتصادی ترکیه به طور قابل توجهی به وخامت گرایید.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایندیپندنت در مطلبی به قلم نویسنده خود به بیان دیدگاه هایش درباره ادامه حکومت اردوغان پرداخته و نوشته است: درحالی که اقتصاد ترکیه به فروپاشی ادامه می دهد و سیاست خارجی آن در حال خروج از کنترل است، درخواست ها برای برگزاری انتخابات زودهنگام ملی در این کشور افزایش می یابد.

اکنون اگر تصمیم به اجرای چنین انتخاباتی در تابستان یا پاییز 2022، تقریبا حدود یک سال زودتر از زمان تعیین شده اتخاذ شود، آیا رای دهندگان ترکیه، رجب طیب اردوغان را از قدرت برکنار خواهند کرد؟ نظرسنجی ها و تحولات سیاسی اخیر، کاهش آشکار و پیوسته حمایت از رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه و حزب حاکم عدالت و توسعه را نشان می دهد، علاوه بر این که مدت ها است که از حکومت اردوغان به عنوان استبداد رقابتی یاد می شود.

با آن که ادامه روند کنونی، شانس پیروزی اپوزیسیون را افزایش می دهد، اما گروه اپوزیسیون ترکیه هنوز هم برای رسیدن به قدرت با چالش های متعددی روبه رو است که مهم ترین آن ها برگزاری آزاد و عادلانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس پیروزی اردوغان در انتخابات آینده چقدر است؟

شانس پیروزی اردوغان در انتخابات آینده چقدر است؟