مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:502021-11-27سياسي

موفقیت شرکت های بیمه به درآمدزایی نیست/ مشتریان وفادار عامل موفقیت


مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه استراتژی های شرکت برپایه رضایت مشتریان طراحی و اجرایی شده است، گفت: پرتفو و درآمدزایی بالا تنها ملاک موفقیت شرکت های بیمه نیست، - بلکه شرکت های بیمه باید متشریان خود را راضی نگه داشته و خدمات به روز به آن ها ارائه کنند.

علی جباری با اشاره به پنچ چرخش استراتژیک شرکت بیمه رازی و جایگاه مشتری در این استراتژی ها گفت: شرکت بیمه رازی در ابتدای سال جاری پنچ چرخش استراتژیک را با نگاه ویژه به مشتریان طراحی کرد که به دلیل اهمیت و جایگاه بسیار مهم مشتریان یک استراتژی مجزا برای مشتریان نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: چهارمین استراتژی شرکت بیمه رازی با تاکید بر مشتریان و همراهان شرکت بیمه رازی به عنوان چرخش استراتژیک از مشتری مداری منفعلانه به افزایش میزان وفاداری و وابستگی مشتریان بیمه رازی طراحی و اجرایی شده که دستیابی به این مهم نیاز به اجرای با دقت دیگر استراتژی ها دارد زیرا مشتری مداری و ارائه خدمات به روز در دیگر استراتژی ها نیز دیده شده و تمام استراتژی ها حلقه های یک زنجیر قوی و بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: زمانی می توانیم مدعی آن باشیم که استراتژی چهارم شرکت موفق بوده که نیازهای همراهان و مشتریان شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است و مشتریان صنعت بیمه از شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت شرکت های بیمه به درآمدزایی نیست/ مشتریان وفادار عامل موفقیت

موفقیت شرکت های بیمه به درآمدزایی نیست/ مشتریان وفادار عامل موفقیت