مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:202021-11-27فرهنگي

اعطای جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره آمریکایی به بازیگر زنجانی


یک بازیگر زنجانی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره زنان Imagine This woman آمریکا برای فیلم کوتاه «آوا» شد.

- ایسنا/زنجان یک بازیگر زنجانی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره زنان Imagine This woman آمریکا برای فیلم کوتاه آوا شد.

محمود نظرعلیان در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با فیلم کوتاه آوا اظهار کرد: فیلم کوتاه آوا به کارگردانی ساسان کریمی و تهیه کنندگی سعید دادگر و لیلا بلوکات با شرکت در جشنواره زنان Imagine This woman آمریکا موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه و بهترین بازیگر مرد شد.

همچنین فیلم آوا به جشنواره فیلم های خاورمیانه و شمال آفریقای ونکوور نیز راه یافته است.

وی با اشاره به نقش آفرینی خود در فیلم های مرد ابری و پیرمرد و دریا نیز افزود: فیلم مرد ابری به کارگردانی شاهین جلالی به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش دریافت نشان بهترین بازیگری مرد جشنواره بین المللی گرند اف لهستان کاندیدا شده است و فیلم پیرمرد و دریا به کارگردانی علی لاجوردی نیز به جشنواره بین المللی فیلم سالرنو ایتالیا راه یافته است.

این هنرمند زنجانی تصریح کرد: بسیاری از جوانان در استان زنجان یا استان های دیگر به کار در حوزه سینمای کوتاه علاقه دارند ولی با مشکل نبود تهیه کننده و سرمایه گذار در این حوزه مواجه می شوند که حمایت تهیه کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره آمریکایی به بازیگر زنجانی

اعطای جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره آمریکایی به بازیگر زنجانی