مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-27ورزشي

علی کریمی دست روی ضعف سازمان لیگ فوتبال گذاشت/ مگر تا به حال حساب پس داده اید؟


کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و یکی از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون به انتقاد از رویه ای که در سازمان لیگ جاری است پرداخت و روی نقطه ضعف بزرگ فوتبال ایران دست گذاشت.

- ، آتش اختلافات باشگاه ها با سازمان لیگ فوتبال ایران برای تعیین تکلیف تبلیغات محیطی هر روز شلعه ورتر می شود و با وجود این که در اختیار گرفتن این فضا حق باشگاه هاست اما از آنجایی که سازمان لیگ و برخی افراد مسئول در آن حاضر به کوتاه آمدن نیستند، درگیری طرفین همچنان ادامه دارد.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در شرایطی خواستار در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی شده اند که شفاف سازی درستی در مورد کارگزار خود و مبالغ قرارداد سالانه نداشته اند.

نقطه ضعفی که سالهاست در سازمان لیگ فوتبال ایران وجود دارد و هیچ شفاف سازی در مورد میزان درآمد و سهم باشگاه ها صورت نگرفته است.

با این حال اصرار باشگاه های استقلال و پرسپولیس برای گرفتن تبلیغات محیطی برخی مسئولان سازمان لیگ را به تکاپو انداخته است که مقابل این خواسته بایستند و هر روز بهانه جدیدی را برای ندادن این حق مطرح می کنند.

علی کریمی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و یکی از نامزدهای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون در واکنش به اظهارات صادق درودگر دست روی نقطه ضعف آنها گذاشته و تاکید کرده که سازمان لیگ هیچ حساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی کریمی دست روی ضعف سازمان لیگ فوتبال گذاشت/ مگر تا به حال حساب پس داده اید؟

علی کریمی دست روی ضعف سازمان لیگ فوتبال گذاشت/ مگر تا به حال حساب پس داده اید؟