مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-27حوادث

دخترانی که اوستای ماشین شده اند/ظرافت مکانیک های کوچک حریف سرسخت آهن پاره ها


فاطمه و دینا شفیعی دختران پلدختری که در سن کم به دلیل علاقه و البته تشویق پدر مکانیکی را آغاز کرده و اکنون برای خودشان یک پا اوستا شده اند، فاطمه شانزده ساله و دینا سیزده ساله است و چند سالی است که در مغازه پدر مشغول تعمیر ماشین هستند.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، فاطمه و دینا که اهل پل دختر هستند با وجود سختی کار اما توانسته اند فوت و فن مکانیکی را یاد گرفته و اکنون خود اقدام به تعمیر ماشین کنند.

اینکه فاطمه و دینا در سن کم توانسته اند حرفه ی بیاموزند تعجبی ندارد، اما اینکه در این سن کم کاری تقریبا مردانه را دنبال کنند احساس آن را تجربه نکرده باشد.

با فاطمه که 16سال سن دارد و چند سالی از دینا بزرگتر است گفت وگویی انجام داده ایم.

  چطور شد به مکانیکی روی آوردید؟ از چند سال پیش پدرم من و فاطمه را به تعمیرگاه خود می برد تا از نزدیک کارش را ببینیم، گاهی هم مادرم  ما را به آرایشگاه خود می برد تا با این حرفه آشنا شویم.

اما بزرگتر که شدیم به این نکته رسیدیم که به مکانیکی علاقه بیشتری داریم، به همین دلیل پدر تصمیم گرفت مکانیکی را به ما یاد بدهد.

خیلی کنجکاو بودم و مرتب از پدر سوال می پرسیدم که مشکل ماشین کجاست، چطور متوجه شدی ایراد کجاست، دوست داشتم از همه چیز سر دربیاورم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخترانی که اوستای ماشین شده اند/ظرافت مکانیک های کوچک حریف سرسخت آهن پاره ها

دخترانی که اوستای ماشین شده اند/ظرافت مکانیک های کوچک حریف سرسخت آهن پاره ها