مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:302021-11-27سياسي

جامعه مبلغان دینی در ترویج فرهنگ زکات کوشا باشند


رییس اداره تبلیغات اسلامی نمین از فعالیت 10 نفر از مبلغان دینی شهرستان نمین در ترویج فرهنگ زکات خبر داد و گفت: تبیین و ترویج فرهنگ زکات از سوی جامعه روحانیون ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام شامل رحیم پور پیش از ظهر شنبه در دیدار با رییس کمیته امداد امام (ره) نمین با اشاره به رسالت مهم تبلیغات اسلامی مبنی بر ترویج ارزش های اسلامی در جامعه در راستای خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: نهادهای انقلابی از جمله کمیته امداد امام (ره) و سازمان تبلیغات اسلامی که با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بنا شده اند باید برای خدمت بیشتر به مردم و فقرزدایی، از فرصت های موجود به نحو احسن استفاده کنند.

وی از فعالیت 10 روحانی در امر ترویج فرهنگ زکات در این شهرستان خبر داد و گفت: تعامل و همکاری بین ادارات فرهنگی و نهادهای انقلابی، عامل مؤثر در پیشبرد اهداف مؤثر است که در این راستا اداره تبلیغات اسلامی نمین با اعزام 10 نفر از روحانیون به مناطق مختلف با هدف برگزاری جلسات تبلیغی به ترویج فرهنگ زکات می پردازد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی نمین تاکید کرد: اگر مردم خمس و زکات مال خود را پرداخت کنند امروز شاهد فاصله طبقانی بین فقیر و غنی نخواهیم بود و آسیب های اجتماعی ایجاد نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه مبلغان دینی در ترویج فرهنگ زکات کوشا باشند

جامعه مبلغان دینی در ترویج فرهنگ زکات کوشا باشند