مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-27سياسي

سرمدی: دولت باید فکری برای تغییر نظام بانکداری به بانکداری اسلامی کند


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که دولت سیزدهم باید فکری برای تغییر سیستم بانکداری به نظام بانکداری اسلامی کند تا اندوخته ها و سرمایه های مردمی که در بانک ها وجود دارد به سمت تولید و رفع مشکلات اقتصادی و تولیدی مردم سوق داده شود.

- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که دولت سیزدهم باید فکری برای تغییر سیستم بانکداری به نظام بانکداری اسلامی کند تا اندوخته ها و سرمایه های مردمی که در بانک ها وجود دارد به سمت تولید و رفع مشکلات اقتصادی و تولیدی مردم سوق داده شود.

کیومرث سرمدی واله در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با اصلاح نظام بانکداری کشور به نظام بانکداری اسلامی بیان کرد: سیستم بانکداری ما به نحوی است که تبدیل به بنگاه شده، بنگاه های اقتصادی و معاملاتی که سمت و سوی آنها بیشتر سود بانک ها است و عملا گره آنچنانی از تولید و اشتغال باز نمی کنند و این مشکلی است که در سیستم بانکداری ما وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم باید فکری به حال این موضوع کند، تصریح کرد: فکر به این معنی که اندوخته ها و سرمایه های مردمی که در بانک ها وجود دارد به سمت تولید و رفع مشکلات اقتصادی و تولیدی مردم سوق داده شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در اینکه بانکداری ما در قبال مبالغی که دریافت و یا تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمدی: دولت باید فکری برای تغییر نظام بانکداری به بانکداری اسلامی کند

سرمدی: دولت باید فکری برای تغییر نظام بانکداری به بانکداری اسلامی کند