مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 06:402021-11-27اقتصادي

تخریب پنج مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی


تعداد پنج مورد ساخت و ساز که بدون اخذ مجوز تغییر کاربری در اراضی کشاورزی روستاهای اسلام آباد و قهرآباد حومه احداث شده بودند با حکم قضایی تخریب شدند.

- ایسنا/کردستان رییس اداره جهاد کشاورزی سقز گفت: تعداد پنج مورد ساخت و ساز که بدون اخذ مجوز تغییر کاربری در اراضی کشاورزی روستاهای اسلام آباد و قهرآباد حومه احداث شده بودند با حکم قضایی تخریب شدند.

محمد نافع علایی نیا صبح امروز(شنبه 6 آذر)اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ اراضی زراعی برای عموم جامعه، هر نوع تغییر کاربری و انجام ساخت و ساز در آنها بدون اخذ مجوز، جرم انگاری کیفری شده است و چنانچه افرادی به مقررات مربوطه بی توجهی کرده و به تذکرات عوامل حفظ اراضی بی اعتنایی کنند، از طریق مرجع قضایی محکوم به قلع و قمع بنا، به همراه جریمه نقدی خواهند شد.

وی افزود: افرادی که بدون توجه به هنجارهای قانونی و اجتماعی، به طور غیرمجاز به اراضی کشاورزی دست اندازی می کنند، تمام اراده های موثر در حفظ زمین های کشاورزی و مصلحت های مرتبط را تجمیع کرده است و با جدیت کامل نسبت به برخورد با مجریان اقدام خواهد شد.

علایی نیا با بیان اینکه فعالیتهای کشاورزی به ویژه باغداری تاحدودی در میان مردم رو به گسترش است، گفت: توجه به مسایلی همچون خرید و فروش، نقل و انتقال و حفاظت از اراضی کشاورزی ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب پنج مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی

تخریب پنج مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی