مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 02:352021-11-26اقتصادي

روحی که دوباره به جان روستاها دمیده می شود+ تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ داشتن شغل و کاری مناسب از عمده ترین و مهمتری نیازهای افراد و به ویژه جوانان در جامعه امروز محسوب می شود و به گفته مسئولان یکی از دلایل گرایش گروههای سنی مختلف به اعتیاد و مصرف موادمخدر بیکاری .

- بیکاری نخستین معضلی است که افراد روستایی در صورت مهاجرت به شهرها با آن مواجه هستند و پس از آن به دلیل نداشتن مسکن و سر پناه مناسب به حاشیه نشینی و زندگی در محلات ضعیف و کم برخوردار شهری مجبور می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ داشتن شغل و کاری مناسب از عمده ترین و مهمتری نیازهای افراد و به ویژه جوانان در جامعه امروز محسوب می شود و به گفته مسئولان یکی از دلایل گرایش گروههای سنی مختلف به اعتیاد و مصرف موادمخدر بیکاری و نداشتن شغل مناسب است.

طی سالهای اخیر روی آوردن مردم به زندگی شهری و دور شدن از روستاها و زندگی سالم و ساده روستایی افزایش پیدا کرده است و متاسفانه آمار مهاجرت مردم از روستاها به شهرها آمار قابل توجهی بوده است.

معضلات متعدد زندگی شهری! در حال حاضر بخش زیادی از مردم در شهرهای کوچک و بزرگی زندگی می کنند و در کنار خدمات و امکانات مختلفی که از آن بهره مند شده اند، دردسرها و مشکلات فراوانی را هم پیش رو دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحی که دوباره به جان روستاها دمیده می شود+ تصاویر

روحی که دوباره به جان روستاها دمیده می شود+ تصاویر