مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 01:152021-11-26بين الملل

کتائب حزب الله: دوران تفاهم با صهیونیست ها برای کنترل عراق به پایان رسیده لست


مسئول دفتر امنیتی کتائب حزب الله تاکید کرد که عراق به دوران دیکتاتوری بازنمی گردد و دوران تفاهم با انگلیس، عرب های خلیج فارس و صهیونیست ها برای حکومت بر عراق گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابوعلی العسکری مسئول دفتر امنیتی کتائب حزب الله عراق تاکید کرد که عراق به دوران دیکتاتوری برنمی گردد و سال های ظلم و توهین به مقدسات تکرار نخواهد شد.

ابوعلی العسکری گفت:  عراق به دوران دیکتاتوری و سال های ظلم، توهین به مقدسات و توهین به کرامت انسانی بازنمی گردد و آن دوران گذشته که کسی بخواهد با انگلیسی ها، اعراب خلیج فارس و در پس آنها با صهیونیست ها به تفاهم برسد تا عراق را کنترل کنند.

این مسئول کتائب حزب الله گفت:همه باید بفهمند که معادله تغییر کرده و به همت فرزندان الحشد الشعبی و مقاومت عراق آن دوران هرگز بازنخواهد گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، ابوحسن الحمیداوی دبیر کل کتائب حزب الله هم در پیامی به جنین پلاسخارت رییس هیات سازمان ملل در عراق گفت: پیام ما به کشورها و نهادهایی است که تلاش کردند، عراق را به وضعیت حال آن برسانند و  با طرف هایی داخلی در تقلب و سرقت اراده ملت عراق سهیم بودند، این است که محاسبات آنها برای حذف قشری تاثیر گذار از میان ملت عراق به هم خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتائب حزب الله: دوران تفاهم با صهیونیست ها برای کنترل عراق به پایان رسیده لست

کتائب حزب الله: دوران تفاهم با صهیونیست ها برای کنترل عراق به پایان رسیده لست