مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 17:152021-11-26سياسي

مصوبات موثر شورای امنیت ملی در مورد آب انتقالی یزد/جریان آب برقرار شد


استاندار یزد از مصوبات موثر شورای امنیت کشور در رابطه با امنیت خط لوله آب انتقالی به یزد خبر داد و گفت: تعمیرات انجام شده و آب در مسیر لوله قرار گرفته است و جای نگرانی برای تأمین آب استان نیست.

- ایسنا/یزد استاندار یزد از مصوبات موثر شورای امنیت کشور در رابطه با امنیت خط لوله آب انتقالی به یزد خبر داد و گفت: تعمیرات انجام شده و آب در مسیر لوله قرار گرفته است و جای نگرانی برای تأمین آب استان نیست.

مهران فاطمی در گفت و گو با ایسنا از پیگیری های مکرر دیروز و امروز مطالبات مردم استان در مورد تامین آب شرب از مسئولان کشوری خبر داد و گفت: مسئله آب استان و امنیت خط لوله آب انتقالی و تعرضات به این خط طی هفت مرتبه تماس تلفنی با وزیر کشور پیگیری و در این رابطه امروز، شورای امنیت کشور تشکیل شد که مصوبات خوبی برای امنیت خط لوله آب و تأمین آب پایدار به همراه داشت.

وی در مورد تعرض اخیر به تاسیسات خط آب انتقالی به استان و اقدامات انجام شده جهت رفع مشکل گفت: اکیپهای آب منطقه ای استان جهت تعمیرات سریعا شب گذشته به منطقه اعزام شدند و تعمیرات انجام شده و آب در مسیر لوله قرار گرفته است و جای نگرانی برای تأمین آب استان نیست.

استاندار با اشاره به افت فشار آب شرب برخی مناطق استان در پی این اتفاق، از صدور دستورات لازم برای رسیدگی و رفع این مسائل خبر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات موثر شورای امنیت ملی در مورد آب انتقالی یزد/جریان آب برقرار شد

مصوبات موثر شورای امنیت ملی در مورد آب انتقالی یزد/جریان آب برقرار شد