مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-26سياسي

ترس دشمن از توانمندی دانشمندان ایرانی/صهیونیسم در ترورها دست دارد


امام جمعه دامغان با بیان اینکه دشمن از تفکر، علم و دانش دانشمندان هسته ای ایران هراس دارد، گفت: در همه ترورهای این دانشمندان دست صهیونیست ها در کار است.

- ، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) این شهر ضمن بیان اینکه از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمن لحظه ای از دشمنی با ما بر نداشته است، ابراز داشت: در این چهار دهه عمر انقلاب دشمن بارها کوشید تا با استفاده از ابزار ترور راه شکوفایی و پیشرفت کشور را ببندد که هیچ گاه در این زمینه موفق نبوده است.

وی با بیان اینکه ترور دانشمندان هسته ای کشور نشان می دهد که همواره از تفکر و دانش ما دشمن در هراس است، افزود: در همه این ترورها از شهادت مجید شهریاری تا دکتر محسن فخری زاده و غیره همگی رد و پای صهیونیست ها کاملاً مشهود است.

مشکل دشمن با پیشرفت کشور است امام جمعه دامغان با بیان اینکه مشکل دشمن با شخص خود شهیدان ترور نیست بلکه از پیشرفت و دانش کشور ما می ترسند، ابراز داشت: ایران علیرغم همه این دشمنی ها راه خود را ادامه داده و ذره ای از تلاش خود دست نخواهد کشید و این را در همه این چهار دهه بارها با درخشش خود در عرصه جایگاه علمی جهان به اثبات رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس دشمن از توانمندی دانشمندان ایرانی/صهیونیسم در ترورها دست دارد

ترس دشمن از توانمندی دانشمندان ایرانی/صهیونیسم در ترورها دست دارد