مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 09:302021-11-26سياسي

فراخوان مسابقه طرح کسب و کار روستایی در فضای مجازی


مدیر برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز از برگزاری مسابقه طرح کسب و کار روستایی با محور های کسب و کار دیجیتال در فضای مجازی، گردشگری و زنجیره خدمات مرتبط با آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معصومه محرر گفت: میراث روستایی یکی از سرمایه های ارزشمند ماست که توجه بدان ضروری است.

عضو هیئت علمی بخش مدیریت گردشگری دانشگاه شیراز به معرفی مسابقه طرح کسب و کار روستایی با محور های کسب و کار دیجیتال در فضای مجازی، گردشگری و زنجیره خدمات مرتبط با آن پرداخت و افزود:این خدمات شامل پوشاک، صنایع دستی، کشاورزی و صنایع غذایی، تکنولوژی و مهندسی، منابع طبیعی و محیط زیست، صنایع خلاق و فرهنگی و کار آفرینی اجتماعی است.

محرر گفت: از مزایای این رویداد که تا 25 آذرماه زمان دریافت طرح است می توان به پذیرش سه طرح در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، پذیرش سه طرح در پارک علم و فناوری استان فارس و بهره مندی از خدمات و تسهیلات 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای هر طرح، ارائه تسهیلات از صندوق کار آفرینی امید به ارزش 500 میلیون ریال به 5 طرح اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای شرکت در رویداد و دریافت شیوه نامه و فرم ارسال کسب و کار به سایت رویداد به آدرس ww.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مسابقه طرح کسب و کار روستایی در فضای مجازی

فراخوان مسابقه طرح کسب و کار روستایی در فضای مجازی